måndag 9 juni 2008

kissebäbisar

Hastigt och lustigt blev det kattungar igår.
Nu när jag tänker efter så har jag kanske sett tecknen.

När jag och mamma klippte Ronja såg jag ju att hennes spenar såg lite lustiga ut.
Och nu när hon inte har någon päls så borde jag ju ha sett en aningens större mage än vanligt.

nåja, inget att göra åt nu.

Det blev 2 pojkar och en flicka.
Flickan ska heta Pao efter min och Sebastians kompis, hon är grå.
Den äldsta pojken verkar bli svart och den ynsta är grå/vit svart-randig.
Båda de äldre är födda med rumpan först och den yngre kom med näsan i fören.

Pojkarna har inget namn än, men vi funderar på alviska ord för väder, efter som det blixtrade och hällregnade när de föddes.

Pojke nr 1.


Alla tre i kullen när mamma går och äter.

Pao :D

Inga kommentarer: