fredag 30 maj 2008

Lite orolig

Sen igår, när jag och Sebastian pratade om hans skola och boende och sånt, har jag blivit lite mer orolig över hur vi ska bo.

Jag vill, VILL VILL VILL (!) hem till Ö-vik.
Jag vill bo i Ö-vik med mina tre katter och med Sebastian.

Men stora orosmoment på himlen i öster (eller blir det kanske söderöver?):
1. Vi vet inte om han kommer in
2. Vi vet inte om jag kommer in
3. Om han kommer in och bor i Ö-vik är det nästan hopplöst med bussar och tider
4. Om jag inte kommer in i Ö-vik utan Umeå eller Sundsvall, kommer jag orka pendla?
5. Kommer vi ha råd att pendla om vi båda kommer in?
6. Jag har fått erbjudande om en tvåa i domsjö via Ö-vikshem, på nedersta våningen (bra för katterna), med badkar och inte för dyr hyra.

Jag får prata mer med Sebastian när han vaknar

Inga kommentarer: